İletişim
Sıkça Sorulan Sorular
Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
Siparişlerinizin durumunu “HESABIM > SİPARİŞLERİM > SİPARİŞ DETAYI” ekranından takip edebilirsiniz.
Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme, Banka Kartı ve Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.
Akbank, İstanbul, Moda
92 98 Derece Doğal Ürünler Sanal Mağazacılık Gıda San. ve Tic. Ltd. Şti.
TR65 0004 6002 5688 8000 1235 22
Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu destek@mamuxa.com.tr adresine e-posta atmanız gerekmektedir.
Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.
Bize Ulaşın
92 98 Derece Doğal Ürünler Sanal Mağazacılık
Gıda Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
İdari Adres: Zühtüpaşa Mah. Şefikbey Sk. No: 3 34724
Kadıköy / İstanbul
Vergi Dairesi: Göztepe
Vergi Numarası: 0012243910
Mersis No: 0923-0916-6480-0001
KEP Adresi: 9298derecedogal@hs06.kep.tr
Müşteri Destek: kurumsal@mamuxa.com.tr